calamars اندازی برنامه سلیمانی گیلان

calamars: اندازی برنامه سلیمانی گیلان راه اندازی کانون فرهنگی هنری مساجد کشور ارشاد اسلامی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات ۱۵ هزار ایرانی جهت تماشای بازی با اسپانیا به ورزشگاه می‌روند / آس

روزنامه اسپانیایی آس در گزارشی ضمن اشاره به حضور پرتعداد بانوان در ورزشگاه سنت پترزبورگ روسیه، اعلام کرد حدود ۱۵ هزار ایرانی جهت تماشای بازی کشور عزیزمان ایران

۱۵ هزار ایرانی جهت تماشای بازی با اسپانیا به ورزشگاه می‌روند / آس

آس: ۱۵ هزار ایرانی جهت تماشای بازی با اسپانیا به ورزشگاه می روند

عبارات مهم : ایران

روزنامه اسپانیایی آس در گزارشی ضمن اشاره به حضور پرتعداد بانوان در ورزشگاه سنت پترزبورگ روسیه، اعلام کرد حدود ۱۵ هزار ایرانی جهت تماشای بازی کشور عزیزمان ایران و اسپانیا به ورزشگاه خواهند رفت.

به گزارش مهر، روزنامه آس اسپانیا در گزارشی حضور پرتعداد تماشاگران ایرانی در روسیه و بخصوص بانوان را مورد توجه قرار داده و همچنین اعلام کرده است انتظار می رود در بازی کشور عزیزمان ایران و اسپانیا در شهر کازان، ۱۵ هزار ایرانی به ورزشگاه بروند.

این روزنامه نوشت: «فوتبال مردم کشور عزیزمان ایران را متحد کرده هست. این روزها فقط تیم ملی کشور عزیزمان ایران مهم هست. در شهر سنت پترزبورگ و در بازی با مراکش ۲۰ هزار تماشاگر کشور عزیزمان ایران به ورزشگاه آمدند. جمعیتی که روز چهارشنبه در شهر کازان و در جریان بازی کشور عزیزمان ایران و اسپانیا تکرار خواهد شد. البته ظرفیت استادیوم کازان کمتر است (کازان ۴۲ هزار و ۸۷۳ سکو دارد). انتظار می رود ۱۵ هزار هوادار ایرانی در کازان حضور یابند.»

۱۵ هزار ایرانی جهت تماشای بازی با اسپانیا به ورزشگاه می‌روند / آس

روزنامه آس صحبتهای اوسیانو کروز مربی تیم ملی کشور عزیزمان ایران را هم منعکس کرده است: «شاید دنیا باور نکند ولی ایرانی ها علاقه زیادی به فوتبال دارند و ما هم راجع به ۸۰ میلیون ایرانی صحبت می کنیم.»

این روزنامه همچنین به علاقه شدید بانوان به فوتبال در کشور عزیزمان ایران و همچنین قهرمانی تیم فوتسال زنان در آسیا اشاره کرد و بحث حضور بعضی از تماشاگران دختر با گریم در ورزشگاه ها را پیش کشیده است.

روزنامه اسپانیایی آس در گزارشی ضمن اشاره به حضور پرتعداد بانوان در ورزشگاه سنت پترزبورگ روسیه، اعلام کرد حدود ۱۵ هزار ایرانی جهت تماشای بازی کشور عزیزمان ایران

محدودیت های تلویزیون کشور عزیزمان ایران و سانسور بعضی از تصویرهای ورزشگاه ها در جریان جام جهانی دیگر موضوعی است که در آستانه بازی کشور عزیزمان ایران و اسپانیا مورد توجه آس قرار گرفته است.

واژه های کلیدی: ایران | کازان | ایرانی | فوتبال | اسپانیا | اسپانیا | روزنامه | ورزشگاه

برای دانلود باید در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید.
دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار